Proponujemy Państwu usługi w zakresie diagnostyki, instalacji i konfiguracji oprogramowania oraz napraw, modernizacji i konserwacji sprzętu komputerowego.
Obecnie w ramach serwisu sprzętu i oprogramowania realizujemy usługi w tyrbie doraźnym oraz ekspresowym:
Diagnoza, serwis i usuwanie usterek technicznych sprzętu oraz sieci komputerowych
- naprawy i modernizacje sprzetu komputerowego
- diagnostykę i rekonfigurację sprzętu
- konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych
- wymiana i sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- instalacje nowych urządzeń, kart i rozszerzeń
- odzyskiwanie danych z uszkodzonych nośników i plików.
- okresowe przeglądy sprzętu
- podłączanie do sieci logicznej nowego sprzętu
- usługi instalacji oraz re-instalacji systemów operacyjnych Windows oraz Linux/Unix
- diagnozowanie i usuwanie problemów z oprogramowaniem i systemami operacyjnymi,
- usuwanie wirusów, robaków i dialerów
- serwis oprogramowania w tym instalację, konfigurację i rekonfigurację oprogramowania użytkowego i systemów sieciowych, usuwanie awarii oprogramowania oraz baz danych;
- diagnostykę uszkodzeń, naprawy w przypadku awarii sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz fiskalnych (autoryzowany serwis);
- okresową konserwację sprzętu, sieci oprogramowania (w ramach umowy SLA);
- modernizację i rozbudowę systemów informatycznych (sieć, sprzęt, oprogramowanie);
- konsultacje telefoniczne dotyczące obsługi mikrokomputerów, drukarek;
W ramach serwisu zapewniamy
- maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awarii do 48 godzin - gdy wystąpi konieczność bezpośredniego kontaktu serwisanta z klientem;
- w większości przypadków znacznie krótszy czas reakcji - gdy istnieje możliwość (warunki techniczne) zdalnego rozwiązania problemu bez konieczności osobistej obecności pracownika firmy u klienta.
- na życzenie klienta prowadzimy także serwis poza godzinami pracy firmy, na indywidualnie ustalonych z klientem warunkach.