Zorientowani na potrzeby klientów
Nasze doświadczenie i gotowość do podejmowania wyzwań gwarancją Twojego spokoju.
Ciągły monitoring Twoich systemów
Kiedy Ty wypoczywasz, my stale monitorujemy sprawność Twojego systemu.
Nowoczesne rozwiązania w Twoim zasięgu.
Serwis sprzętu i oprogramowaia


Diagnostyka i serwis

Proponujemy Państwu usługi w zakresie diagnostyki, instalacji i konfiguracji oprogramowania oraz napraw, modernizacji i konserwacji sprzętu komputerowego.
Obecnie w ramach serwisu sprzętu i oprogramowania realizujemy usługi w tyrbie doraźnym oraz ekspresowym:

 

 

 

 

Diagnoza, serwis i usuwanie usterek technicznych sprzętu oraz sieci komputerowych

  • naprawy i modernizacje sprzetu komputerowego
  • diagnostykę i rekonfigurację sprzętu
  • konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych
  • wymiana i sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek
  • instalacje nowych urządzeń, kart i rozszerzeń
  • odzyskiwanie danych z uszkodzonych nośników i plików.
  • okresowe przeglądy sprzętu
  • podłączanie do sieci logicznej nowego sprzętu
  • usługi instalacji oraz re-instalacji systemów operacyjnych Windows oraz Linux/Unix
  • diagnozowanie i usuwanie problemów z oprogramowaniem i systemami operacyjnymi,
  • usuwanie wirusów, robaków i dialerów
  • serwis oprogramowania w tym instalację, konfigurację i rekonfigurację oprogramowania użytkowego i systemów sieciowych,  usuwanie awarii oprogramowania oraz baz danych;
  • diagnostykę uszkodzeń, naprawy w przypadku awarii sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz fiskalnych (autoryzowany serwis);
  • okresową konserwację sprzętu, sieci oprogramowania (w ramach umowy SLA);
  • modernizację i rozbudowę systemów informatycznych (sieć, sprzęt, oprogramowanie);
  • konsultacje telefoniczne dotyczące obsługi mikrokomputerów, drukarek;

W ramach serwisu zapewniamy

  • maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awarii do 48 godzin - gdy wystąpi konieczność bezpośredniego kontaktu serwisanta z klientem;
  • w większości przypadków znacznie krótszy czas reakcji - gdy istnieje możliwość (warunki techniczne) zdalnego rozwiązania problemu bez konieczności osobistej obecności pracownika firmy u klienta.
  • na życzenie klienta prowadzimy także serwis poza godzinami pracy firmy, na indywidualnie ustalonych z klientem warunkach.