Zorientowani na potrzeby klientów
Nasze doświadczenie i gotowość do podejmowania wyzwań gwarancją Twojego spokoju.
Ciągły monitoring Twoich systemów
Kiedy Ty wypoczywasz, my stale monitorujemy sprawność Twojego systemu.
Nowoczesne rozwiązania w Twoim zasięgu.
Serwis sprzętu i oprogramowaia


ITCube 2016 - zainwestuj w nowe technologie

Dlaczego warto wybrać Pakiet ITCube?

Najczęściej wybierany polski CRM Pakiet ITCube jest wykorzystywany przez ponad 10,000 użytkowników. Możemy pochwalić się wdrożeniami w firmach z różnych branż w konfiguracji od 3 do 100 stanowisk. Konfigurowalny oraz intuicyjny interfejs Klienci mogą we własnym zakresie konfigurować system zmieniając standardowe menu, dodając własne pola, a nawet zupełnie nowe formularze. Integracja z innymi aplikacjami oraz otwartość Aplikacja jest zintegrowana z większością popularnych systemów handlowych co gwarantuje w pełni automatyczną wymianę informacji. Wykorzystanie nowoczesnych technologii Pakiet ITCube korzysta z najnowszych technologii umożliwiając użytkownikom dostęp do jego zasobów praktycznie z dowolnego urządzenia i miejsca. Niski koszt oraz krótki czas trwania wdrożenia Pakiet ITCube jest rozwiązaniem przetestowanym i sprawdzonym, a tym samym czas standardowego wdrożenia to najczęściej od 3 do 10 dni. Atrakcyjny stosunek ceny do funkcjonalności Bogata funkcjonalność wyrażona jest w wielu modułach systemu, dzięki czemu Klient może w dowolnym momencie rozszerzyć możliwości programu i swobodnie rozwijać swój biznes. Wsparcie techniczne oraz aktualizacje W ramach usługi ITCube Asysta Klienci mogą korzystać z pomocy technicznej bez żadnych limitów oraz instalować bezpłatnie nowe wersje systemu.

Korzyści wynikające z wdrożenia Pakietu ITCube

Racjonalizacja obsługi klienta Kompleksowe informacje o Kliencie pozwalają na identyfikację najbardziej dochodowych podmiotów oraz skierowanie swoich działań w ich kierunku.

Poprawa efektywności Łatwy dostęp do danych opisujących dotychczasową współpracę pozwala pracownikom na skoncentrowanie się na działaniach związanych bezpośrednio z obsługą Klienta.

Zwiększenie skuteczności Analiza danych historycznych umożliwia wykorzystanie wniosków z poprzednich sukcesów lub porażek w celu usprawnienia i zwiększenia skuteczności przyszłych działań.

Optymalizacja kosztów Mechanizmy planowania oraz synchronizacji działań wykluczają możliwość duplikowania czynności przyczyniając się do redukcji wydatków.

Trwałość wiedzy. Ogólnodostępne informacje dotyczące współpracy z Klientem pozwalają na płynne przejmowanie kontaktów pracownika w przypadku jego czasowej absencji bądź zwolnienia. ZwiĘkszenie zadowoleniA klienta Spójne źródło informacji dla wszystkich pracowników firmy gwarantuje jednolity przekaz w kontakcie z Klientem utwierdzając go w przekonaniu, iż firma zna jego potrzeby.